سلام

صفحه کلید فارسی هم حال میده ها خب پیشاپیش عیدتون مبارک عمو اصغر رفت مسافرت البته با عمو رضا و خانوادش جالب اینجاست عمو اصغر که بخاطر دختراش هیچوقت با عمو رضا مسافرت نمیرفتاین دفعه رفت البته نمیدونم شاید محمد باهاشون نرفته باشه به هر حال من فکر میکنم دختر عموم خیلی خوشحاله 1 اینکه تا حالا جنوب نرفته 2-که به نظر من واسه اون مهمتره این که با عفیفه(دختر عمو رضا) همسفر شده (اخه خودم ازش شنیدم که میگفت خیلی دلش میخواد با اون همسفر شه) خب دیگه بسه ا یکی نیست به من بگه این دری وری ها چیه مینویسی!!!!!!

MOTOASEFANE LAPTOPY KR KHARIDAM ROSH HOROFE FARSY NIST
pas majboram 2 bare ta etelae sanavy finglisg pe konam

alan residam iran va barhamon hanoz nareside omidvaram be zoy beresamke be weblogam bepardazam
ta bad khodafez


rasty eydeton ham pishapish mobarak bashe


bye

inam az 2 vomin bary ke to dubai omadam cafee net   rastesh ajab cafee nete bahalie soratesh 2mb dar saniast vaghaan hal kardam vaghty mishinam poshte system valy
ye kam gerone akhe sdaaty 5 herham mishe 1250 toman va to iran in kheily gerone ,,,!!!!!!!! 



 khob dige bayad beram  hosele nadaram dige  bye

اینجا کافی نت . اونجا کافی نت . همه جا کافی نت

اینو از تو یه کافی  نت تو دبی مینویسم .... حال کنید اجب آدم باحالی هستما.......؛؛؛

یادگاری از حامد جون ۶۴

این چرا اینجوری شد؟!!!

خب احتمالان این آخرین نوشته ایه که قبل از مسافرت به دبی مینویسم


فکر میکنم بعد از این همه بلا لازمه که یکم تفریح کنم


این عشق چه عشق است؟

این عشق چه عشق است؟ندانیم که چون است
عقل است و جنون است و نه عقل و نه جنون است

فرزانه چه دریابد و دیوانه چه داند؟
از مستی این باده که هر روز فزون است

ماهی ست نهان بر سر این بحر پریشان
کاین موج سرآسیمه بلند است و نگون است

حالی و خیالی ست که بر عقل نهد بند
این طرفه چه آهوست کزو شیر زبون است؟

آن تیغ کجا بود که نا گه رگ جان زد؟
پنهان نتوان داشت که اینجا همه خون است

با مطلع ابروی تو هوش از سر من رفت
پیداست که بیت الغزل چشم تو چون است

با زلف تو کارم به کجا می کشد آخر؟
حالی که زدستم سر این رشته برون است

سایه! سخن از نازکی و خوش بدنی نیست
او خود همه جان است که در جامه درون است

برخیز به شیدایی و در زلف وی آویز 
آن بخت که می خواستی از وقت.کنون است

با خلعت خاکی طلبی طلعت خورشید
رخساره بر افروز که او آینه گون است

این عشق چه عشق است؟؟

خالا واقعان حالم گرفته شده

این چه وضعه زندگیه؟؟!!!


همه یه دلخوشی دارن جز ما


خالا هم که همش داره بلا میباره!!!! 



ای خداااااااااااااااااااا