اه hi to all   hatman be zody minevisam
montazer bashin

lanat be in safe klide englisy

سیزده دلیل قانع کننده که چرا کتاب خوندن بهتر از خانوم بازیه؟

1-     حداقلش اینه که آدم بالاخره یکی رو گیر میاره که با هم بشینند سرش

2-     وقتی آدم خسته میشه ، می تونه بگذاردش کنار بره استراحت کنه بعد اگه دوباره حالش سر جاش اومد ، از اونجایی که ول کرده بود ادامه بده

3-     اگه کار آدم زود تموم شه ، احساس شرمندگی نمیکنه!

4-     وقتی آدم یه کتاب جدید رو باز میکنه ، لازم نیست نگران این باشه که تا حالا کیا خوندنش

5-     با یه فنجون قهوه ، آدم میتونه همه شب رو کتاب بخونه

6-     آدم مجبور نیست تاریخ چاپ کتاباش رو یادش نگه داره

7-     آدم میتونه همراه با کتاب خوندن، تلوزیون نگاه کنه و شام بخوره

8-     موقع کتاب خوندن لازم نیست آدم گیلاس عرقش رو بزاره کنار

9-     اگه آدم تو یه قسمتی ضعیف باشه ، می تونه از رفقاش کمک بگیره

10- آدم هیچ وقت برای نیم ساعت ورق زدن یه کتاب باحال ، چندهزار تومن پول پیاده نمیشه

11- اگه رفیق آدم یه کتاب باحال داشته باشه، آدم میتونه برای دو شب ازش قرض بگیردش

12- واسه باز کردن یه کتاب، آدم مجبور نیست کلی پای شام تو رستوران پول پیاده شه

13- اگه وسط کتاب خوندن ننه بابای آدم سر برسند، گندش در نمیاد!

 

اجب این سونیک باحاله ها


واقعا ازش خوشم میاد  


پسر واقعا ماهی ه

خب به حامد  فکر میکنم 



راستش پایه خنده بود   آخرش به هم خورد



بیچاره امشب چی میکشه


 

سلام به همه
بازم برگشتم ولی ......


خب بزار خومونی حرف بزنم برگشتم ولی با دل پر


دلم بد جوری گرفت

بدجوری موندم بین هوا و زمین   

آخه این چند روزی که ننوشتم خیلی چیزا عوض شده
بهره اول مهماشو بگم :

۱  اول از همه تصمیم گرفتم یه روزی همه بد بختی های خودم و خانوادمونو  تو همین وبلاگ 
  بنویسم


هدف از این کارم چند چیزه ولی فعلان اینو بگم که نمیخوام بقیه بچه هایه کلاسمون فکر کنن بچه پولداره کلاس واقعان هیچ غمی نداره
( باور کنین دلم میخواست جای خیلی آدمای بی پول دیگه بودم ولی این وضعم نبود )

۲  تصمیم گرفتم آروم آروم بشینم سر درسام   ـ( کم کم دارم یاد کنکور می افتم)

۳ بعد از دیدن یه فیلم تو سینما تصمیم گرفتم از هر کسی خوشم اومد به این راحتیها  ولش نکنم (اسم فیلمه شاخه گلی برای عروس بود)


۴  به نظرم بعضی دوستام(مثلان حامد یه کم پر رو شده)پررو شدن  بعضی موقع ها لازمه یه کم روشونو کم  کنم   به نظرم لازمه یه کم رفغا رو کم کنم (آخه تازگیا  فکر میکنم زیادی محل بهشون میزارم او نه یه وقت فکر نکنین خود خواهم یا مغرورم     اصلا این صحبتها نیست  
راستشو بخواین من خودم خیلی بهشون پیله میشدم و هی بهشون زنگ میزدم و الان فکر میکنم مزاحمشون بودم  و دیگه لازم نیست مثل قبل خیلی بهشون وابسته باشم )

در باره دوستام بعدان بیشتر توضیح مید
( لطفان نتیجه گیزی زود هنگام نکنین  )

شبه  دیگه بهتره برم


راستشو بخواین الان دارم به مورد ۳   فکر میکنم     (  ما که آخرش جرات نکردیم
 اخرشم تنها میمونیم )


ah lamasab ba fier fox nemishe to blog sky kar kard

tamom shod hame raftan  khoshbakhtane dava ham tamom shod va hame dar aramesh khaban  manam bayad bekhbam dige bye

  درهیروشیما..بخاطرآزمایش بمب اتمی امریکا!..زخمی شدم...
درجنگ ویتنام....دستم راازدست دادم.....
درکامبوج....عینکم را درجشمانم خورد کردند....
درمیدان تین آمین....دستگیرشدم....
درمیدان آزادی......شلاق خوردم....
درمیدان....گلها.....سنگسارشدم.....
درکابل.....طالبها!...گوشهایم رابریدند.....
دردارفور....شترسواران مسلح برویم آتش گشودند....
درنیویورک.....بگردن مجسمه آزادی.....حلق آویزم کردند....
واین که می نگارد....سایه ای از من است....من سالهاست مرده ام..
وقتی....گرگهای گرسنه وتیزدندان...کوچه به کوچه ودربرد به دتبال جنازه من میگردند....یاد من چون بادی سرگردان همیشه در حال گریز است......سایه..من...تاکستان درد شماست....فریاد کنید..فریاد....

 

اه hi

hi all
khoda barekat bede ajab davaye bahalie


alan hame shorakaye karkhone ha inja jaman d va  cheshmeton roze bad nabine dava shode  ajab davayi vaghaan dar toole in 5 sale injorisho nadide bodam 
khoib shod ke tamom shod  behtare beram bye
  

اه   in safe kelide farsy ham nematie  har vaghe mikham benevisam hi minevise ,,,,

اه bad bakhty darim ma

nemidonam chera vaghty dastam be type farsy adat mikone injory mishe  >>>>>
be har hal mazarat mikham ke finglish minevisam  emroz babam shoro kard raft karkhone   eyde ma ro bash .....  
behtare dige beram  bye
akhe ba acunte najaf abad az esfahan on hastam ( ba tele khodam)