یادی از اون روزا که هوسهایی بلند در سر داشتم و حالا پشت دیواره

 

اینو چند وقت پیش موشته بودم لی اون موقع معنیشو نفهمیدم :::




 درهیروشیما..بخاطرآزمایش بمب اتمی امریکا!..زخمی شدم...
درجنگ ویتنام....دستم راازدست دادم.....
درکامبوج....عینکم را درجشمانم خورد کردند....
درمیدان تین آمین....دستگیرشدم....
درمیدان آزادی......شلاق خوردم....
درمیدان....گلها.....سنگسارشدم.....
درکابل.....طالبها!...گوشهایم رابریدند.....
دردارفور....شترسواران مسلح برویم آتش گشودند....
درنیویورک.....بگردن مجسمه آزادی.....حلق آویزم کردند....
واین که می نگارد....سایه ای از من است....من سالهاست مرده ام..
وقتی....گرگهای گرسنه وتیزدندان...کوچه به کوچه ودربرد به دتبال جنازه من میگردند....یاد من چون بادی سرگردان همیشه در حال گریز است......سایه..من...تاکستان درد شماست....فریاد کنید..فریاد....

 


اینم تشکر از علی جون که خیلی میخوامش!!!!!!!!!!۱۱۱

امروز اصلا حوصله ندارم   
راستی چرا هیچکس نظر نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                وقتی جای خنده غم

                                                   میشینه روی لبام

                                 

وقتی که شب میرسه آسموتشنیه ی نوازشم
 
خسته از خستگیام

وقتی که دستای من
 
گرمیه دستی میخواد

وقتی یه لحظه خوشی

به سراغم نمیاد

تو می تونی غمامو خاک کنی

گونه های خیسمو پاک کنی
 
تو می تونی دلمو شاد کنی

تو میتونی

منو از درد وغم آزاد کنی

ماه همیشه عاشقه

تو همیشه عاشقی

تویی که مسبب لذت دقایقی
 
به تن مرده ی من

تو میتونی جون بدی

به رگهای خشک من قطره قطره خون بدی ن سیاه میشه
 
غمو قصه تو دلم قده یه دنیا میشه

وقتی که دستهای تو خونمون در میزنه

دله من پشته دیوار از خوشی پر پر میزنه

تو میتونی غمهامو خاک کنی

تو میتونی
 
گونهایه ی خیسمو پاک کنی

تو میتونی

تو میتونی دلمو شاد کنی

تو میتونی

منو از درد وغم آزاد کنی


این متنو نصف شب در حالی که واقعا حالم گرفته شده تو  یه وبلاگ دیدیم:

 مشخصه اصلی ایران
۱-اگه دیدین جائی که هستید آقایون راننده خیلی مهربونن طوری که  دخترخانوم های خوشگل  و مامانی رو میبرن خونشون تا خستگی در کنن!!!و در راه خدا هم یه پولی بهشون میدن و بعد اونارو میرسونن به مقصدشون و تازه شمارشونم به طرف میدن که بعدا هم بتونن از خجالت طرف در بیان بدونید تو ایران هستید.

۲-اگه جائی بودی که هر سایتی رو فیلتر کردن از فرداش بیننده های اون سایت چندبرابر شد بدونید..............

۳-اگه جایی بودی که تو ادارات اون هرچی پشمالوتر و چرک تر بودی بیشتر تحویلت میگیرن بدون ...............

۴-اگه جایی بودی که موجودات مخوف سیاه رنگی تو خیابونا دیدی که مشابه انسانن بدون.....

۵-اگه جایی بودی که مردمش اگه تاشب حال یکیو نگیرن یا مخشو نزنن صبحشون شب نمیشه بدون که......  

۶-از همه مهمتر اگه جایی بودی که معنای آزادی  چیزی جز اسم یه میدون نبود شک نکن که تو ایران هستی.

خدایا هرگاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی

خدایا به هر که و به هر چه دل بستم ، تو دلم را شکستی

عشق هر کسی را که به دل گرفتم ، تو قرار از من گرفتی

هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم ، در سایه امیدی ، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم ، تو یکباره همه را بر هم زدی و در طوفانهای وحشت زای حوادث رهایم کردی ، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیر امیدی نداشته باشم و هیچ وقت آرامشی و امنیتی در دل خود احساس نکنم ...

تو اینچنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم ، و جز تو به چیزی یا کسی امیدی نبندم ، و جز در سایه توکل به تو آرامش و امنیتی احساس نکنم .... .
خدایا تو را بر همه این نعمتها شکر میکنم
.

شهید دکتر چمران

لعنت به هر چی جمعه است

همه  جمعه ها یه شکله  : صبح جلسه   ------ظهر نهار -------عصر جلسه



حالا دیگه همه فامیل تو جلسه شرکت میکنن   


 عمه زن عمو و دختر عمو ( مریم   عضو جدید هئت مدیره هستن )    واقعا پایه خنده شده 
  



خب منم اشتباه کردم که اومدم  فکر کردم واقعا به من احتیاج دارن 

بلاخره لو رفت  بابام نشسته اینجا و میگه اینا چیه  این تو ...........

ستاره هر چقدر هم به بقیه نگاه کنه چیزی از اون کم نمی شه
سخاوت ستاره خیلی زیاده

از خونه خانم  با یه عالمه پسر و دختر که همه منتظر شام هستن و




محمد حسین که حمش بغل من و امیر حسین پلاسه 



تا بعد

با میلاد و حسام تو کافی نت

Be Asemoon Negah Mikoni Por Az Setarehast .Doost Dari Kodoom Male To Bashe ??? Be Ooni Ke Kam Noortare Ghane Bash Chon Ooni Ke Az Hame Bozorgtar o Por Noortare Ro Hame Negah Mikonan o Oon Ham Be Hame Negah Mikone

عید شما مبارک



 hamchon parandeke bashokoh be parvaz dar miayad. bal migoshayad o parvaz konan migozarad. micharkhad o aram br hava milagzad. adame ra niz havaye parvaz dar sar ast. ta dor shavad rahash ra byabd va dar aramesh be jostejo pardazad. hamchon parande ke br zamin minshinad bal jame mikonad dane bar michinad be tore sayad o dame khatar mioftad adame niz baz migardad amade ta khod ra be tagdir va sarneveshte khish separad.

Doost dashtan,mesle pakon e tahe medad, etode!!........ya enghadr delet nemiad azash estefade koni ta gom mishe!.......ya enghadr gazesh migiri ta hichi azash nemimone

hichvaght az doost dashtan enseraf nade ... hatta agar kasi behet doroogh goft bazam behesh forsat bede... eshgh ro tajrobe kon hatta agar toosh shekast bekhori...ino bedoon ke agar kasi varede zendegit shod va gozashto raft alave bar inke ye khatere be ja mizare mitoone ye tajrobe ham be ja bezare .... pas say kon khaterehaye khoob va tajrobehaye mofid ro be khater bespari ... doost dashte bash ta dooset dashte bashand..... (3nd 2 all)

rasme zendegi 1ashegh nasho 2 ashegh shodi bemir 3 mordi khak to saret

اه به نظرم وبلاگم یه کم بی مزه شده . خب حالا فعلا اینو بخون

دخترم سالی ، هنگامیکه تصمیم به ازدواج گرفتی ابتدا یک ضربه به پیشانی شریک اینده ات بزن اگر از صدایش فهمیدی پوک است هیچ نگرانی به دلت راه نده . تمام مشکلات زندگی زناشویی ناشی از مردانی است که داخل جمجمعه شان کمی تا اندکی مغز دارند .
*

hi all in

سلام

ای ول اجب حال میده صفحه کلید فارسی

میخوام یه تغییراتیب بهش  بدم