خدایا هرگاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی

خدایا به هر که و به هر چه دل بستم ، تو دلم را شکستی

عشق هر کسی را که به دل گرفتم ، تو قرار از من گرفتی

هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم ، در سایه امیدی ، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم ، تو یکباره همه را بر هم زدی و در طوفانهای وحشت زای حوادث رهایم کردی ، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیر امیدی نداشته باشم و هیچ وقت آرامشی و امنیتی در دل خود احساس نکنم ...

تو اینچنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم ، و جز تو به چیزی یا کسی امیدی نبندم ، و جز در سایه توکل به تو آرامش و امنیتی احساس نکنم .... .
خدایا تو را بر همه این نعمتها شکر میکنم
.

شهید دکتر چمران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد