الان اعصابم خورده.. فردا قراره برگردم فیروز کوه اما از این بابت ناراحت نیستم بیشتر بخاطر دیدن بغض تو چشمای یکی از فامیلامونه

 

راستی امشب شب یلداست همه دور هم جمع بودیم جاتون خالی اش پشت پای بابا اینا رو پختیم

ای ول به خودم واقعا حال کردم....

خب خب خب  به سلامتی  .. به خودم تبریک میگم

میدونین چی شده؟ 

شرط میبدم تا حالا در مورد رادیو بلاگ چیزی نشنیدید  یا اگرهم شنیدین یه چیزه چزیی شنیدین

من مفتخر هستم که یکی ازمعدود کسانی هستم که تا الان تونسته  یه رادیو بلاگ بسازه .. البته قبول دارم هنوز خیلی تازه کارم و نباید به خودم مغرور بشم ( اخه مهم نگه داشتن به روز رادیو بلاگ ه نه ساختنش) (وبلاگ هم همینطوره مگه نه؟)

اما خب خیلی خوشحالم که جزو پیشکسوتان رادیو بلاگ در ایران حساب میشم

راستی یه چیزی که به نظرم  به درد سرمایه گذاران در اینترنت میخوره نبود یه سایت جامع برای ارائه خدمات رادیو بلاگه .. (یه چیزایی شبیه بلاگ اسکای یا بلاگفا )  خب من دیگه وقت ندارم میخوام برم برسم به رادیو بلاگم 

 

بعدا در مورد رادیو بلاگ و نحوه شنیدن رادیو بلاگ توضیح میدم ... تا بعد

 نظر شما چیه؟

چرا هیکس نظر نمیده؟

 

اقا من بد جور از دیشب تاحالا تو فکر روح و این جور چیزام...

راستش وقتی داشتنم از تهران بر میگشتم تو اتوبوس یه فیلم ترسناک در مورد روح گذاشته بودن  دیروز هم توی سایت دانشگاه بر خوردم به یه سایت در مورد عکسهایی که از روح ها گرفته بودن  حالا هم بدجوری تو خماری هستم

راستی تو این وبلاگ از همه چیز گفتم بجز روحم!!!

چرا هیچکس نظر نمیده؟؟

 

خب اینم از این .... تازگی یاد گرفتم به دنیا سخت نگیرم  

مطلب دیروز که یادتونه  کارت بانکیم گم شده بود...   خب در عین ناباوری پیدا شد.. راستش داشتم تاکسی سوار میشدم که برگردم خونه یهو به خودم گفتم از بانک یه سوالی بکنم.. خدا رو شکر تونستم پیداش کنم

 

خب بگذریم : امروز عصر دارم برمیگردم اصفهان  جمعه این هفته بابا و مامان میرن حج .. قراره چهارشنبه آش بپزیم منم همه فامیل جمع میشن منم باید باشم

راستی این سایت کامپیوتر دانشگاه خیلی باحاله.. این هفته هم رایگانه<

 

لعنت به این شانس بد ما

راستش اومدم  اعتبار کارت نهار خودمم رو زیادش کنم  تو بانگ کارت نهار+ کارت بانکیم رو ازو دزدیدن

عجب شهریه این فیروز کوه  حالا نهار امروزم رو چیکار کنم؟

خب بگذریم  گور بابای کارت نهار....  راستش رو بخای یه سری خبرهای خوب به گوشم میخوره..... انگار قراره ما انتقالی بکیریم بیایم اصفهان.

تا بعد خداحافظ

خب اینم فقط بخاطر سونیک عزیزم(که خیلی ازش خوشم میاد)و ازمن خواست این مطلب رو بزارم تو وبلاگم

واقعا جالبه تا اخر بخونین

 

وقتی سهراب سپهری دانشجو بود

اهل دانشگاهم     
روزگارم خوش نیست
ژتونی دارم   
      خرده عقلی   
          سر سوزن شوقی

اهل دانشگاهم پیشه ام گپ زدن است
گاه گاهی می نویسم تکلیف   
                  می سپارم به شما
                        تا به یک نمره ناقابل بیست 
                        که در آن زندانیست   
                        دلتان زنده شود
چه خیالی چه خیالی میدانم   
گپ زدن بیهوده است
خوب میدانم دانشم بیهوده است
اوستاد از من پرسید     
              چقدر نمره ز من می خواهی
من از او پرسیدم                دل خوش سیری چند


اهل دانشگاهم     
قبله ام آموزش
      جانمازم جزوه         
          مشق از پنجره ها میگیرم
همه ذرات وجودم متبلور شده است
درسهایم را وقتی می خوانم     
              که خروس می کشد خمیازه
                          مرغ و ماهی خواب است

خوب یادم هست     
مدرسه باغ آزادی بود
درس بی کرنش می خواندیم     
            نمره بی خواهش می آوردیم
تا معلم پارازیت می انداخت     
            همه غش می کردیم
                  کلاس چقدر زیبا بود و معلم چقدر حوصله داشت
درس خواندن آنروز       
مثل یک بازی بود
کم کمک دور شدم از آنجا       
بار خود را بستم
عاقبت رفتم در دانشگاه         
            به محیط خشن آموزش
                  و به دانشکده علوم سرایت کردم   
رفتم از پله کامپیوتر بالا
            چیزها دیدم در دانشگاه
                  من گدایی دیدم در آخر ترم         
                                  در به در می گشت
                                        یک نمره قبولی می خواست

من کسی را دیدم       
      از دیدن یک نمره ده
            دم دانشگاه پشتک می زد
شاعری دیدم         
    هنگام خطابه   
          به خرچنگ می گفت ستاره
                  و اسید نیتریک را جای می می نوشید
همه جا پیدا بود         
        همه جا را دیدم
بارش اشک از نمره تک         
جنگ آموزش با دانشجو
حذف یک درس به فرماندهی کامپیوتر
فتح یک ترم به دست ترمیم       
قتل یک لبخند در آخر ترم
همه را من دیدم     
        من در این دانشگاه در به در و ویرانم
        من به یک نمره نا قابل ده خشنودم         
        من به لیسانس قناعت دارم
              من نمی خندم اگر دوست من می افتد
              من نمی خندم اگر نرخ ژتون را دو برابر بکنند
                                    و نمی خندم اگر موی سرم می ریزد
من در این دانشگاه             
در سراشیب کسالت هستم
خوب می دانم استاد         
کی کوئیز می گیرد
برگه حذف کجاست             
سایت و رایانه آن مال من است
تریا،نقلیه و دانشکده از آن من است
ما بدانیم اگر سلف نباشد         
                همگی می میریم
و اگر حذف نباشد       
                همگی مشروطیم

            نپرسیم که در قیمه چرا گوشت نبود
            کار ما نیست شناسایی مسئول غذا
            کار ما نیست شناسایی بی نظمی ها
            کار ما شاید اینست که در مرکز پانچ
            پی اصلاح خطا ها برویم
 

 
 
 

قالب جدیدچطوره؟؟

بد نیست بدونین این شعری که با خط نستعلیق بالا سمت چپ نوشته شده اخرا در امریکا به عنوان ارم پشت تی شرت استفاده و مورد استقبال فراوان قرار گرفته.....

دو تا عکس واسه تنوع 

البته به نظر من عکسهای جالبی هستن اما.... یه کم زیاده روی کرده    نه؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب انگار خبری نیست!!

هیچکس نمیخواد انلاین بشه؟

 

کسی هم که نمیخواد نظر بده نه؟؟!!!

خب سایت دانشگاه همراه افتاد اینترنتش واقعا پر سرعته  و خیلی هم عالیه

بگذریم این روز ها تو دانشکاه فقط حرف انتقالیه   منم که اصلا چشمم اب نمیخوره منو ار فیروز کوه انتقالی بدن به نجف اباد

 

اخه یکی نیست به من بگه اخه من با این ترازم چرا باید فیروز کوه بمونم و بقیه با تراز ۵۵۰۰ برن نجف اباد (صرفا بخاطر اینکه خواهرشون اونجا دانشجو هست) اما خب با این همه من از رشتم (مهندسی صنایع) نهیت لذت رو میبرم (( اما نمیدونم چرا نمره هام خوب نمیشن))    --- فعلا که امیدم به دکتر جاسبی ((اگه بتونم ببینمش شاید بتونم انتقالی بگیرم))

خبر خوب اینکه امروز عصر بر میگردم اصفهان

خب برای رفع خستگی بد نیست این مطلب رو بخونین:

 
هنگام گذر از باغ گل سرخ، گل سرخی را به شدت غمگین دیدم،

علت را پرسیدم. ؟

گفت: دلم گرفته...

گفتم: از چه کسی؟

گفت: از یک دوست...

گفتم: کدام دوست؟

گفت: گل نیلوفر را می گویم...

کمی با دقت نگریستم و ساقه رونده نیلوفر را به دور ساقه آن دیدم.گفتم: چون نیلوفر به دور ساقه ات پیچیده و بالا رفته ناراحتی؟

گفت: نه، من خودم دستش را گرفتم تا بالا بیاید. اما همینکه قدش از من بلندتر شد، نرده های آهنی باغ را به من ترجیح داد و به دور آنها پیچید...

خیلی عصبانی شدم، چقدر از نیلوفر بدم آمده بود، ناخودآگاه کمر خم کردم تا نیلوفر قدرناشناس را از ریشه در بیاورم،..

اما ناگهان گل سرخ خاری به شدت در دستانم فرو کرد و گفت: شرط مهمان نوازی نبود، اما به هر حال نیلوفر دوست من است...!!

و من تازه فهمیدم که چرا پسربچه گل فروش سر چهارراه، همیشه دسته های گل سرخ در دست دارد و هیچ وقت نیلوفر نمی فروشد
 
تا بعد خداحافظ

هرگز اشتباه نکن

اگر اشتباه کردی ... تکرار نکن

اگر تکرار کردی ... اعتراف نکن

اگر اعتراف کردی ... التماس نکن

و اگر التماس کردی ~ دیگر زندگی نکن
--------------------------------------------------------------------------------

نظر ندی یه وقت!!!!

 

سهراب سپهری

نام شعر : واحه‌یی در لحظه

                        به سراغ من اگر می‌آیید

به سراغ من اگر می‌آیید،
پشت هیچستانم.

پشت هیچستان جایی است.
پشت هیچستان رگ‌های هوا، پر قاصدهایی است
که خبر می‌آرند، از گل واشده دورترین بوته خاک.
روی شن‌ها هم، نقش‌های سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سر تپه معراج شقایق رفتند.
پشت هیچستان، چتر خواهش باز است:
تا نسیم عطشی در بن برگی بدود،
زنگ باران به صدا می‌آید.
آدم این‌جا تنهاست
و در این تنهایی، سایه نارونی تا ابدیت جاری است.

به سراغ من اگر می‌آیید،
نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من.

                         چینی نازک تنهایی من

 

 

خب شنبه امتحان ریاضی دارم و هیچی نخوندم .... اعصابم هم بد جور خورده...

برای بهتر دیدن عکس زیر لطفا کلیدهای Ctrl + A را فشار دهید .
 

دق کردم

خب کلاس ۳شنبه با دکتر جمالی کنسل شد. 

داستی دیشب تو خونه تنها موندم.  دیشب فرصت زیادی برای فکر کردن داشتم  دیشب تمام وقت به خودم فکر کردم...

فهمیدم :

دیشب فهمیدم که هیچکس رو ندارم  اخه به هر کس تلفن زدم محل نگذاشت ((جز حامد))

دیشب فهمیدم یه دوست داشتن واسه بعضی مواقع بد نیست .

 

 

دیشب تنها موندم.... دیشب تو تنهایی قشنک خودم دق کردم

تموم شد --------------------------------------- .

تموم شد   ----- قسمت بزرگ ولی نه مهم دنیای مجازی من تموم شد   راستشو بخای دیگه نمیخوام چت کنم به هیچ وجه نمیخوام دیگه به چت فکر کنم

 

اصلا ازهرچی چت و اینجور مزخرفاته بدم میاد  

دیگه کوچکترین ارزشی برای چت کردن قائل نیستم.........  اخه وقتی از یه شهر دور بیای توی شهر خودت و از صبح تا شب انلاین بشی بعدش ببینی هیچکس جواب سلامتو درست نمیده یا هر کی انلاین میشه زود میگه ..من باید برم و از اینجور مزخرفات  تو هم همین احساس من بهت دست میده   از این به بعد سعی میکنم بجای نشستن و منتظر موندن بشینم وبلاگ بخونم یا برم یه قبرستونی  چیزی خودمو گم و گور کنم...................

یا حد اقل اگرم چت کنم بجای چت کردن با دوستای مدرسه و یا فامیل با یه ادم انگلیسی زبان چت کنم لااقل یه فایده ای داشته باشه چون اینطور چت کردن دیگه واسم جذابیت نداره

 

 

تا بعد