ای ول به خودم واقعا حال کردم....

خب خب خب  به سلامتی  .. به خودم تبریک میگم

میدونین چی شده؟ 

شرط میبدم تا حالا در مورد رادیو بلاگ چیزی نشنیدید  یا اگرهم شنیدین یه چیزه چزیی شنیدین

من مفتخر هستم که یکی ازمعدود کسانی هستم که تا الان تونسته  یه رادیو بلاگ بسازه .. البته قبول دارم هنوز خیلی تازه کارم و نباید به خودم مغرور بشم ( اخه مهم نگه داشتن به روز رادیو بلاگ ه نه ساختنش) (وبلاگ هم همینطوره مگه نه؟)

اما خب خیلی خوشحالم که جزو پیشکسوتان رادیو بلاگ در ایران حساب میشم

راستی یه چیزی که به نظرم  به درد سرمایه گذاران در اینترنت میخوره نبود یه سایت جامع برای ارائه خدمات رادیو بلاگه .. (یه چیزایی شبیه بلاگ اسکای یا بلاگفا )  خب من دیگه وقت ندارم میخوام برم برسم به رادیو بلاگم 

 

بعدا در مورد رادیو بلاگ و نحوه شنیدن رادیو بلاگ توضیح میدم ... تا بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد