خب والنتاین امسالم تموم شد  خوشخالم که هنوز آلوده نشدم ( البته باید بگم تا خالا خیلی وسوسه شدم اما خدا رو شکر تا حالا دنبال دختر و این جور چیزا نرفتم)

خب میخواستم از حامد بگم که وقتشو نداروم میخواستم از بهنام و محسن بگم که رفتن مشهد که نشد اصلا من چرا امروز اومدم کافی نت؟؟؟ مگه نباید الان کتابخونه باشم؟؟!!!!

salam../ RAst MIge HA age kasi divonat bod , asheghesh bash. age asheghet bod , dosesh dashte bash.age dostet dasht , behesh alaghe neshon bede.age behet alaghe neshon dad , faghat ye labkhand bezan. intori...vaghti hamishe ye pele azash aghab bashi , age ye vaght khaste shodo ye pele ja mond,, taze mishid mesle ham hichkas nemitoone be delesh yad bede ke nashkane! vali hadeaghal man yadesh dadam ke vaghti shekast labeye tizesh daste ooniro ke shekastatesh nabore

salam../ RAst MIge HA age kasi divonat bod , asheghesh bash. age asheghet bod , dosesh dashte bash.age dostet dasht , behesh alaghe neshon bede.age behet alaghe neshon dad , faghat ye labkhand bezan. intori...vaghti hamishe ye pele azash aghab bashi , age ye vaght khaste shodo ye pele ja mond,, taze mishid mesle ham

خیفم آمد یه باره دیگه نخونمش

وقتی اینو خوندم تازه فهمیدم دنبال  چی میگردم و چی میخوام  
 شما هوم اگه بخونی ضرر نمیکنی :


پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم.دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را میتوانم تغییر دهم.بینشی ده تا تفاوت این دو را بدانم.مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند


غم را می ستایم...چون تنها یازی بخش من در لحظه های بی
تو بودن است و اشک را که تنها دارایی من است در آنهنگام که تورا در دست ندارم

ای بهترین...

من عاشقم به آنچه که ندارم و هرگز به دست نخواهم آورد.
به آنچه نابود شد و به خاطره ها پیوست.به آنچه که به راحتی به دست نیامد ولی زود و 
راحت از دستانم پرکشید و رفت...

به انچه مرا از خود بی خود ساخت و به جایی رساند که تنها یاد و خاطره ی او در ذهن و روانم جای گیرد....

من مجنونم به آن که بیش از همه زجرم داد و کمتر از همه دوستم داشت.
به آنکه به دست فراموشیم سپرد و گریخت.به آنکه از من گسست و از من برید.

من شاهدم به آنچه در نیمه های شب خموش و آرام به نام اشک؛گرم و لرزان؛
بر گونه ام سرازیر شد.

من گریزانم از آفرینش از آن که بوجودش آورد؛ در قلبم جایگزینش کرد وبعد یکباره
با پاره ای از قلبم یکجا برد. 
از آن که رنج را آفرید در قبال خوش بختی.

خوش بختی را نمی خواهم؛

ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِغمها را به خاطرش می ستایم...

تقدیم به همه آنهایی که شکستند زیر باز بی اعتنای شکستند
اینو از بلاگ یه ادم باحال خوندم  آدرسش:

http://www.neihamboon.blogsky.com/

age gharar bashe ye chize dige besham ashkaye to misham ta too cheshmat motevalled besham,rooye goonehat zendegi konam va rooye labat bemiram

): dar shahri be name eshgh koohist be name MOHABBAT va dar in kooh roodist be name SAFA va dar in rood abrahist be name VAFA va saranjam in abrah be abgiri mirizad be name VEDA..................

علی رفت

خیلی دلم میخواست واسه تنوع هم که شده برم مسافرت ولی خب نشد

خب کرمونشاه کله شد

اه اینم یه بد بیاری دیگه



وقتی اینو خوندم تازه فهمیدم دنبال  چی میگردم و چی میخوام  
 شما هوم اگه بخونی ضرر نمیکنی :


پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم.دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را میتوانم تغییر دهم.بینشی ده تا تفاوت این دو را بدانم.مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند


غم را می ستایم...چون تنها یازی بخش من در لحظه های بی
تو بودن است و اشک را که تنها دارایی من است در آنهنگام که تورا در دست ندارم

ای بهترین...

من عاشقم به آنچه که ندارم و هرگز به دست نخواهم آورد.
به آنچه نابود شد و به خاطره ها پیوست.به آنچه که به راحتی به دست نیامد ولی زود و 
راحت از دستانم پرکشید و رفت...

به انچه مرا از خود بی خود ساخت و به جایی رساند که تنها یاد و خاطره ی او در ذهن و روانم جای گیرد....

من مجنونم به آن که بیش از همه زجرم داد و کمتر از همه دوستم داشت.
به آنکه به دست فراموشیم سپرد و گریخت.به آنکه از من گسست و از من برید.

من شاهدم به آنچه در نیمه های شب خموش و آرام به نام اشک؛گرم و لرزان؛
بر گونه ام سرازیر شد.

من گریزانم از آفرینش از آن که بوجودش آورد؛ در قلبم جایگزینش کرد وبعد یکباره
با پاره ای از قلبم یکجا برد. 
از آن که رنج را آفرید در قبال خوش بختی.

خوش بختی را نمی خواهم؛

ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِغمها را به خاطرش می ستایم...

تقدیم به همه آنهایی که شکستند زیر باز بی اعتنای شکستند
اینو از بلاگ یه ادم باحال خوندم  آدرسش:

http://www.neihamboon.blogsky.com/



وقتی اینو خوندم تازه فهمیدم دنبال  چی میگردم و چی میخوام  
 شما هو اگه بخونی ضرر نمیکنی :


پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم.دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را میتوانم تغییر دهم.بینشی ده تا تفاوت این دو را بدانم.مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند


غم را می ستایم...چون تنها یازی بخش من در لحظه های بی
تو بودن است و اشک را که تنها دارایی من است در آنهنگام که تورا در دست ندارم

ای بهترین...

من عاشقم به آنچه که ندارم و هرگز به دست نخواهم آورد.
به آنچه نابود شد و به خاطره ها پیوست.به آنچه که به راحتی به دست نیامد ولی زود و 
راحت از دستانم پرکشید و رفت...

به انچه مرا از خود بی خود ساخت و به جایی رساند که تنها یاد و خاطره ی او در ذهن و روانم جای گیرد....

من مجنونم به آن که بیش از همه زجرم داد و کمتر از همه دوستم داشت.
به آنکه به دست فراموشیم سپرد و گریخت.به آنکه از من گسست و از من برید.

من شاهدم به آنچه در نیمه های شب خموش و آرام به نام اشک؛گرم و لرزان؛
بر گونه ام سرازیر شد.

من گریزانم از آفرینش از آن که بوجودش آورد؛ در قلبم جایگزینش کرد وبعد یکباره
با پاره ای از قلبم یکجا برد. 
از آن که رنج را آفرید در قبال خوش بختی.

خوش بختی را نمی خواهم؛

ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِغمها را به خاطرش می ستایم...

تقدیم به همه آنهایی که شکستند زیر باز بی اعتنایی...

خب خیلی چیزا هست که باید بگم

اول از همه سلام
دوم از مریم بنویسم که اصلان به من محل نمیزازه و حتی حاضر نیست حالا که کامپوترش خرابه
پول کافی نت بده
۲وم اینکه یه خبری هست با ممد که رفته بودم خونشون سی دی بگیرم فهمیدم هر چی هم پرسیدم تفره رفت 
۳وم اینکه دیشب خونه عمو رضا شام دعوت بودیم و من هیچی نخوردم اخه راستشو بخای وقتی دیدم زن عمو هیچی نمیخوره گفتم حتما یه چیزی ریختن تو غذا 

2bare bikaram va pole cafee netam nadaram

khob alanam bikaram va omadam cafee net chand vaghty bod nayomade bodam rasty  dokhtar amom harf zizadam( ba moihammad pesar hamsayamon bodamdiroz ke rafte bodam khone amom( ) maryam yeho ye haly shod va azam porsid az amd avordish inja   nemidonam ghazie az che gharare valy say mikonam befahmam   
begzarim
diroz mamdosein hey bahoine migereft tel zadan be man goftan bia bebarimesh park manam goftama bashe  
jaleb injast ke on to in 5 sael hata ye baram narafte bod savare sorsore va tab beshe  aslan fekr nemikonam ono ta hala park borde bashan 

2bare bikaram va pole cafee netam nadaram

khob alanam bikaram va omadam cafee net chand vaghty bod nayomade bodam rasty  dokhtar amom harf zizadam( ba moihammad pesar hamsayamon bodamdiroz ke rafte bodam khone amom( ) maryam yeho ye haly shod va azam porsid az amd avordish inja   nemidonam ghazie az che gharare valy say mikonam befahmam   
begzarim
diroz mamdosein hey bahoine migereft tel zadan be man goftan bia bebarimesh park manam goftama bashe  
jaleb injast ke on to in 5 sael hata ye baram narafte bod savare sorsore va tab beshe  aslan fekr nemikonam ono ta hala park borde bashan 

hi again alan az kelase barmigardam nemidonam chera on kasyayi ke khosham miad bahashon chat konam hichvaght on nistan ya shayadam hastan valy na hala be har hal inam az shanse bade mast ke to khone camputer nadarim che mishe kard bayad besozimi besazim ta bade konkor ta bad
bye

معضرت میخوام که نمیتونم فارسی تایپ کنم

akhe type farsy e man ziad sari nist  bayad bebakhshid mamanonam az aghaye goly ke in nokte ro motozaker shod

alan yade khaharam oftadam
bychare har vaght yade khandehash mioftam atish migiram 
vaghty adam tanha mishe bad tar fekresh be zahne adam miad  va adamo az dakhel misozone



adam vaghty tanha mishe yade bad bakhtiash miofte  va on moghe bad tarin lahze vase adame  makhsosan vaghty be hich chyzy delkhoshy nadashte bashy 

behtare beram dige diram shode
rasty
hamonjory ek midonin man asheghe linkinparkam pas behtare be in site ye sary bezanin

http://www.linkin-inside.com/index_0.htm  

  rasty

alan yade khaharam oftadam
bychare har vaght yade khandehash mioftam atish migiram 
vaghty adam tanha mishe bad tar fekresh be zahne adam miad  va adamo az dakhel misozone



adam vaghty tanha mishe yade bad bakhtiash miofte  va on moghe bad tarin lahze vase adame  makhsosan vaghty be hich chyzy delkhoshy nadashte bashy 

behtare beram dige diram shode
rasty
hamonjory ek midonin man asheghe linkinparkam pas behtare be in site ye sary bezanin

http://www.linkin-inside.com/index_0.htm  

  rasty

خب یه کم آروم شدم

با این حال هنوز حالم از دیفرانسیل به هم میخوره

khob hame fahmidan

khob hame fahmidan dishab khone amo bodam (amo asghar va babam joloye hame goft mikhastim eyd berim mosaferat kharej az keshvar valy alireza emtehan dare maryam(dokhtar amom ke ye sal az man bozorgtare ham hamon lahze aval 2zarysh oftad va manam be zaf neshon naadadam ba in hal fekr mionam on lahze rangam parid) fekr mikonam vasam kheily bad shod akhe man ta hala aslan az in moshkela nadashtam va famil ham ye jore dige nesbat be man nigah mikardan fekr konam ba in tartib nazareshon nesbat be man avaz beshe omidvaram zod in masale az zehne famila pak beshe dige hosele neveshtan nadaram behtare beram bye

bad bakht shodam

bad bakht shodam
natigeye emtehanatemono dadan     difransiel oftadam in avalin barie ke man ye nomre zire 13 to karnamam daram vaghaan nemidonam chy kar konam be mamanam ke goftah haleshg bad shod jorat nadaram be babam begam midonam ke momkene mosaferate dobai akhare sal be khatere emtehanate jobrany laghv beshe ba in hal montazeram ta bebinam baghieye emtehana chetor mishan khoda kone kheily bad nashode bashen albate az 4 ta mohema faghat dif ro oftadam ba in hal kkheily afsoos mikhoram mannnnnnnnnnnnnnnnnn nomre tak ovordam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!