تموم شد --------------------------------------- .

تموم شد   ----- قسمت بزرگ ولی نه مهم دنیای مجازی من تموم شد   راستشو بخای دیگه نمیخوام چت کنم به هیچ وجه نمیخوام دیگه به چت فکر کنم

 

اصلا ازهرچی چت و اینجور مزخرفاته بدم میاد  

دیگه کوچکترین ارزشی برای چت کردن قائل نیستم.........  اخه وقتی از یه شهر دور بیای توی شهر خودت و از صبح تا شب انلاین بشی بعدش ببینی هیچکس جواب سلامتو درست نمیده یا هر کی انلاین میشه زود میگه ..من باید برم و از اینجور مزخرفات  تو هم همین احساس من بهت دست میده   از این به بعد سعی میکنم بجای نشستن و منتظر موندن بشینم وبلاگ بخونم یا برم یه قبرستونی  چیزی خودمو گم و گور کنم...................

یا حد اقل اگرم چت کنم بجای چت کردن با دوستای مدرسه و یا فامیل با یه ادم انگلیسی زبان چت کنم لااقل یه فایده ای داشته باشه چون اینطور چت کردن دیگه واسم جذابیت نداره

 

 

تا بعد