راستی باید یه تغییراتی بدم  چند تا مطلب اضافی هست که باید سر به نیست بشه  




آخه بزودی مهمون داریم

نمیدونم کاری که دارم میکنم درسته یا نه تصمیم گیری باشه واسه بعد 



البته چون دلم میخواد یه روز همه خاطراتمو اینجا بنوسم شاید بهتر باشه هیچکدوم از فامیل آدرس اینجا رو نداشته باشه. راستی بابام میدونه سایت دارم ولی مدونه ادرسش چیه  ـ(آخیش بهتر که ندونه)


 
نظرات 1 + ارسال نظر
وب نگار دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

اولین بار به وبلاگت آمدم جالب است بخصوص آهنگ زمینه
که بد جور حال و هوای نوستالژیکی در من ایجاد کرد .
دقیقا ما هم بعد از دبیرستان شبها و غروب های کشدار جمعه در یک اتاق مجردی می نشستیم و شطرنج بازی می کردیم
و گاهی یک نوار جبپسی را ۱۰ بار پشت و رو می کردیم
آی یادش بخیر .
با اینکه نظر دادم ولی تا کانکت هستم در وبلاگت می مانم و این آهنگ که موهای تن منو سیخ کرده را
گوش میکنم .موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد