خب   امروزم تموم شد و من هیچ پیشرفتی نکردم فقط امشب  دایی مامانم  اومد خونه ما که واقعا مفید بود   در چند مورد صحبت شد .
اولیش انتخابات که من که قبلا با احمدی بودم ( و امروز فهمیدم طرف تک تیر انداز بوده )  به این نتیجه رسیدم که معین واقعا بهتر از همه و شایسته تره    مخصوصا با شنین حرفایی که تو دانشگاه علم و صنعت تهران زده   

مساله دو کنکوره که واقعا دایی مامانم شور خاصی در من بوجود اورد  مطمئن ام اگه بابام (  یا حتی مریم دختر عموم  - میدونی کی رو میگم-  که اونم کنکوریه و یه رقیب حساب میشه ) 20 ساعت هم باهام حرف میزد اینقدر مشتاق نمیشدم .

فکر میکنم آینده مال منه         



راستی فقط به معین رای بدین ( یاد داشته باشین هر رای که به معین بدین ۱ رای از هاشمی -( همون اکبر .... خودمون ) کم میشه 


تا بعد که نمیدونم کی و کجا باشم bye



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد