اهایییییییییی  ملت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱



این چه رسم روزگاره    -0من چی کاره بیدم - 


یکی نیست بگه بچه جون بگه  آخه عوضی تو رو چه به گفتگو در مورد رئیس جمهور
 

برو به زندگیت برس

خب بزار از این به بعد بی تعارف حرف بزنیم  


راستش به این نتیجه رسیدم دادن آدرس وبلاگم به دختر عموم واقعا کار خطرناکی بود و خوب شد که خر نشدم  راستش با این که ازش خیلی خوشم میاد و شخصیتش با بقیه فامیل زیر خاکی ما فرق داره ولی من هنوز شیفتش نیستم و این موجب شده که من نقاط منفی اون رو هم ببرم   به نظر من اون ظرفیت نداشت که ببینه من در موردش چه طور فکر میکنم  و ممکن بود دست به اشتباه بزرگی بزنه و .....

 در ضمن بزار جمعمون خودمونی باشه ( راستش خودم راحت ترم از اینکه با یه آدم که اصلا نمیبینمش مطلب هامو بخونه   تا اینکه نگران باشم و همیشه متن هامو چند بار بخونم   - چه خبره که هالا مریم میخواد وبلاگ منو ببینه ) 


نتیجه :  همون طور که سونیک میگفت هیچوقت ادرس وبلاگتونو به فامیلتون ندین .


در ضمن هیچ وقت زود نتیجه گیری نکنین


راستی قضیه جدید که  فکرم رو مشغول کرده  ایمیل های جدید رد و بدل شده ما ۲ تا بود که   من نوشته بودم اگه نمیخوای با من چت کنی لازم نیست هر وقت من on میشم تو همون لحظه چراقتو روشن بزاری و dc  بشی  و راحت بگو نمیخوام باهات چت کنم    و حضرت والا  ایمیل زدن و به طور علنی ما رو استوانه کردن و فرمودن چت کردن با تو برای من مفید نیست



حالا هر کی راه و روش چت کردن مفید رو داره به ما همی یاد دهد - چرا که مشکل بنده همانا دل شکسته میباشد و قلب پاره پاره شده( آره جون خودم ....)  به هر حال با اینکه اون یه کم نامردی کرد و حتی حاظر نبود بجای اکانت ۱۰۰ ساعته من که بهش داده بودم یه اکانت ۱۰ ساعته بخره  و به من بده ( که اگه یه وقت اون با اکانت من on    بود من خودم بتونم on   شم )
ولی من هنوز از اون خوشم میاد

او و او     الو    اشتباه نکن  عاشقی و این حرفا واسه سن من هنوز زوده و من هم اصلا قصد رابطه    bf و gf
رو ندارم و اصلا علاقه هم ندارم ولی به عنوان یه دختر تو فامیل همیشه باحاش راحت حرف میزدم    

و لی یه چیزه دیگه هم هست   : نباید افراط کرد   :؛ من فکر میکردم اون منو میفهمه و تنها فردیه که تو فامیل اخلاقش شبیه منه و درک میکنه چه خبره ولی ظاهرا اشتباه میکردم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد