تفاوتهای زن و مرد(طنز)


آینده:
یـک زن تــا زمانیکه ازدواج نکرده نگران آینده است . یک مرد تا زمانیـکـه ازدواج نـــکرده هــــرگز نگران آینده نخواهد بود.
موفقیت:
یــک مرد موفق کسی است که بیشتر از آنچه هـمــسرش خرج می کند درآمد داشته باشد . یک زن موفق کسی است که بتواند چنین مردی را پیدا کند.
ازدواج:
یک زن به امید اینکه شوهرش تغییر کند با او ازدواج می کند ،ولی تغییر نمی کند. یک مــرد به این امید با همسرش ازدواج می کند که تغییر نکند ، ولی تغییر می کند.
روابط:
اول از همه ، یک مرد یک رابطه را یک رابطه بحساب نمی آورد . وقتی رابطه ای تمام می شود ، زن شروع به گریه نموده و سفره دلش را برای دوستان دخترش می گشاید و نیز شعری با عنوان همه مردها نادانند می سراید. سپس به ادامه زندگیش می پردازد. مرد هنگام جدایی اندکی مشکلاتش بیشتر است. 6  ماه پس از جدایی ساعت  3  نیمه شب یک پنجشنبه ، تلفن می زند و می گوید:"فقط می خواستم بدونی که زندگیمو از بین بردی ، هیچ وقت نمی بخشمت ، ازت متنفرم ، تو یه دیوانه ای ، ولی میخوام بدونی باز هم یه فرصتی برامون باقی مونده ". نام این کار تماس تلفنی "ازت متنفرم/عاشقتم" است که  99  درصد مردان حداقل یک بار آنرا انجام می دهند . برخی کلاسهای مشاوره ای مخصوص مردان برای رها شدن از این نیاز تشکیل می شود که معمولا تاثیری در بر ندارند .
بلوغ:
زنان بسیار سریعتر از مردان بالغ می شوند . اغلب دختران  17  ساله می توانند مانند یک انسان بالغ رفتار کنند. اغلب پسران  17  ساله هنوز در عالم کودکانه بسر برده و رفتارهای ناپخته دارند. به همین دلیل است که اکثر دوستی های دوران دبیرستان به ندرت سرانجام پیدا می کنند.
موفقیت:
یــک مرد موفق کسی است که بیشتر از آنچه هـمــسرش خرج می کند درآمد داشته باشد . یک زن موفق کسی است که بتواند چنین مردی را پیدا کند.
خوب از این جور آدما زیاد پیدا میشه فیلم کمدی:
فرض کنید چند زن و مرد در اتاقی نشسته اند و ناگهان سریال نقطه چین شروع می شود. مردها فورا هیجان زده شده و شروع به خنده و همهمه می کنند ، و حتی ممکن است ادای بامشاد را نیز در آورند زنان چشمانشان را برگردانده و با گله و شکایت منتظر تمام شدنش می شوند.
دست خط:
مردها زیاد به دکوراسیون دست خطشان اهمیت نمی دهند. آنها از روش "خرچنگ غورباقه" استفاده می کنند. زنان از قلم های خوشبو و رنگارنگ استفاده کرده و به "ی" ها و "ن" ها قوسایی می دهند. خواندن متنی که توسط یک زن نوشته شده رنجی شاهانه است. حتی وقتی میخواهد ترکتان کند در انتهای یادداشت یک شکلک می کشد.
حمام:
یک مرد حداکثر  6  قلم جنس در حمام خود دارد . مسواک ، خمیر دندان ،خمیر اصلاح ،خود تراش ،یک قالب صابون و یک حوله. در حمام متعلق به یک زن معمولی بطور متوسط  437  قلم جنس وجود دارد. یک مرد قادر نخواهد بود اغلب این اقلام را شناسایی کند. خواروبار:
یک زن لیستی از جنسهای مورد نیازش را تهیه نموده و برای خریدن آنها به فروشگاه می رود. یک مرد آنقدر صبر می کند تا محتویات یخچال ته بکشد و سیب زمینی ها جوانه بزنند ، آنگاه به سراغ خرید می رود. او هر چیزی را که خوب بنظر برسد می خرد .
بیرون رفتن:
وقتی مردی می گوید که برای بیرون رفتن حاضر است ، یعنی برای بیرون رفتن حاضر است. وقتی زنی می گوید که برای بیرون رفتن حاضر است ، یعنی  4  ساعت بعد وقتی آرایشش تمام شد ، آماده خواهد بود .
گربه:
زنان عاشق گربه هستند. مردان می گویند گربه ها را دوست دارند ، اما در نبود زنان با لگد آنها را به بیرون پرتاب می کنند.
آینه:
مردها خودبین و مغرور هستند ، آنها خودشان را در آینه چک می کنند. زنان بامزه اند، آنها تصویر خود را در هر سطح صیقلی بازدید می کنند... آینه ، قاشق ، پنجره های فروشگاه ، برشته کننده ها ، سر طاس آقای زلفیان و ....
تلفن:
مردان تلفن را به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال پیامهای کوتاه و ضروری به دیگران در نظر می گیرند . یک زن و دوستش می توانند به مدت دو هفته با هم باشند و بعد از جدا شدن و رسیدن به خانه ، تلفن را برداشته و به مدت سه ساعت دیگر با هم شروع به صحبت کنند.
آدرس یابی:
وقتی یک زن در حال رانندگی احساس می کند که راه را گم کرده ، کنار یک فروشگاه توقف کرده و از کسی که وارد است آدرس صحیح را می پرسد . مردان این را به نشانه ضعف می دانند . آنها هرگز برای پرسیدن آدرس نمی ایستند و به مدت دو ساعت به دور خودشان می چرخند و چیزهایی شبیه این می گویند:
"فکر کنم یه راه بهتر پیدا کردم" و "می دونم که باید همین نزدیکی باشه اون مغازه طلا فروشی رو میشناسم ".
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد