خب سلام دوباره به همه عزیزان و دوستداران و بیکاران وبگرد .

من بعد از دو روز دوری از دنیای اینترنت بازم برگشتم  راستشو بخاین الان فیروزکوه هستم  و میحوام دوباره وبلاگمو از اینحا اپلود کنم و همونطور که قبلا ( از دبی -شمال-و...) میرفتم کافی نت الان هم اومدم و میخوام یه یادگاری واسه خودم تو این بلاگ بنویسم
البته ازاین که دیدم وبلاگم اپلود نشده یه کم ناراحت شدم اخه قرار بود یکی از فامیلای نزدیکم از این به بعد زحمتشو بکشه اما انگار نتونسته این کار رو بکنه .....  
خب یه  خبر خوب  امروز تونستم بلاخاره واحد های دوشنبه هامو حذف کنم و بجاش یکشنبه ها کلاس گرفتم البته مجبور شدم بجای۱۶ واحد  ۱۴ واخد بگیرم اما خب همین ۱۴ واخد رو هم به کسی نمیدن  خب فردا میخوام برگردم  البته ایندفعه اگر سرم رو هم ببرن با اوتوبوس  معمولی نمیرم .............    


خب دیگه برم تا بعد خدانگهدار


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://soniczerocool.blogsky.com/

hamin ke toonesti 14 vahed begiri...kolato bechasb...ke man terme aval toonestam 13 vahed begiram
...good luck

نیلو یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام.مگه با اتوبوس رفته بودی؟با سوپر دو لوکس قرمز رفته بودی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد