خداوندا به من انقدر توان بده تا تحمل کنم تا پایان عمر درد هجرت را و غم فراق را و اندوه تنهایی و درک دقیق نمایم معنی دل را و مفهوم عشق را و معنای حق را.
خداوندا به من انقدر تحمل بده   خداوندا به من انقدر تحمل بده تا طاقت بیاورم تا اخر عمر در مقابل ناسپاسی ها صبور و در برابر نامردمی ها بردبار و در مقابل نمک ناشناسی ها شکیبا باشم و در برابر تحقیر  توهین و تهمت ها مقاوم باشم.
خداوندا به من انقدر طاقت بده تا بتوانم تا اخرین لحظه های عمر به انانی که دگر مرا ادم نمی دانند و عاشقم نمی پندارند مفیدم نمی دانند و مرده ام می پندارند ثابت کنم تا اخرین نفس زندهام و همواره به انان می خندم.
خداوندا به من انقدر امکان بده تا تاب بیاورم تا واپسین های عمر اگاهانه و عارفانه و عاشقانه زندگی کنم و صادقانه بمیرم.
                                                                            از  استاد ارجمند بهمن حسین زاده

نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

مرگ تنها اتفاقیه که صادقانه ست.. چه بخوایم چه نخوایم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد