خب دیگه از بس موندم میون زمین و هوا خسته شدم    این وبلاگ هم که همیشه خالی میمونه.
انگار باید خودم دست به کار بشم.


خواب من...

شبی خواب دیدم با خدا کنار ساحل قدم میزنم،رد پای هردوی ما روی ساحل بود،وقتی برگشتم و به گذشته نگاه کردم دیدم در موقع سختی تنها یک رد پا کناره ساحل است، پس به خدا گله کردم و گفتم:خدایا چرا در موقع سختی مرا تنها گذشتی، خدا لبخندی زدو گفت:فرزندم در آن موقع تو بر دوش من بودی.............


سخترین چیز در زندگی

سخترین چیز در زندگی : اگر 2 نفر از هم خوششون بیاد ولی نتونند به هم ابراز علاقه کنند. خیلی بده فقط هم دیگرو دوست دارن از ته دل ولی غرور بیجا نمیزاره که این 2 وانمود کنند و این سکوت و غرور بیجا این 2 رو از هم دور میکنه.



آخه یکی به من بگه چیکار کنم!!!!!

وقتی گریه کردم گفتند بچه ای

وقتی خندیدم گفتند دیوونه ای

وقتی جدی بودم گفتند مغروری

وقتی شوخی کردم گفتند سنگین باش

وقتی حرف زدم گفتند پر حرفی

وقتی ساکت شدم گفتند عاشقی

حالا هم که عاشقم می گویند: گناهه



یه نصیحت شاعرانه.

همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید آرزوی دیروزت بوده و بزرگترین آرزوی فردات. پس همیشه سعی کن قدر چیزی که امروز داری رو خوب بدونی !!!



موفقیت یعنی...

در 4سالگی موفقیت یعنی :خیس نکردن شلوار...  در 12سالگی موفقیت یعنی :پیدا کردن دوست... در 18سالگی موفقیت یعنی :داشتن گواهینامه... در 20سالگی موفقیت یعنی:سالم بودن... در 25سالگی موفقیت یعنی :ازدواج ... در 30سالگی موفقیت یعنی:داشتن پول... در 40سالگی موفقیت یعنی :خوب تربیت کردن بچه ها... در 50سالگی موفقیت یعنی :ثروتمند بودن... در 70 سالگی موفقیت یعنی :ازدوج دوباره... در 80سالگی موفقیت یعنی خیس نکردن شلوار...!!


                     اینم اخریش                                                       

بخاطر هیچکس

ازم پرسید به خاطره کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو"، بهش گفتم : "بخاطر هیچکس" پرسید : پس به خاطره چی زنده هستی؟ با اینکه دلم داد میزد "به خاطر دله تو"، با یه بغز غمگین بهش گفتم "بخاطر هیچّی" ازش پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشمش جمع شده بود گفت : بخاطر کسی که بخاطر هیچ زندست.!                                                         








"همیشه و در هر حالی موفق باشید"


نظرات 2 + ارسال نظر
فرید جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:57 ب.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
عالی بود تبریک میگم امید وارم که همیشه موفق و سر بلند باشید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم

yers will be fly
tears will be dry
but our relationship never die.



ما(مریم) شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ http://havaei.tk

سلام.فکر می کنم اون سخت ترین چیز رو تجربه کردی؟هان؟....امیدوارم این هفته دیگه وبلاگ خالی نمونه.خوش بگذره.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد