خب بازم سلام 
یه چیزی  ... هیچ چیزی بدتر از این نیست که با امید بیای کافی نت بعدش ببینی هیچ کس انلاین نیست  ووهمه هم برات پی ام دادن کا حتما انلاین میشن


یه چیزه دیگه در مورد کپی از وبلاگ های دیگران: وبلاگ نویسان عزیز توجه داشته باشن که چی رو کپی میکنن تا یه وقت سوتی ندین :بعدا میگم داستان از چه قرار بوده
خب فعلا باید برم کلاسم سر ساعت ۱۰.۴۵ شروع میشه...

راستی فعلا اینا رو بخونین

با دوست...

من دل به زیبایی، به خوبی میسپارم؛دینم این است. من مهربانی را ستبیش میکنم ؛آیینم این است. من رنجها را با صبوری میپذیرم؛ من زندگی را دوست دارم؛ انسان و باران و چمن را میستایم. انسان و باران و چمن را میسرایم ،،،در این گزرگه... بگزار خود را گم کنم ......... بگزار از این ره بگزرم با دوست...با دوست....


 

کاش...

کاش می دانستیم زندگی کوتاست کاش از ثانیه های زندگی لذت می بردیم کاش قلبی رو برای شکستن انتخاب نمی کردیم کاش همه را دوست داشتیم کاش معنی صداقت را ما هم می فهمیدیم کاش هیچ کودک فقیری دیگر خواب نان تازه وداغ را نمی دید کاش دلهایمان دریایی می شد کاش می فهمیدیم زندگی زیباست و لذت می بردیم تا نهایت کاش میدانستیم که ما نمی دانیم فردا برایمان چه اتفاقی می افتد کاش بهانه ای برای ناراحت کردن دلهای زخم خورده نبود



~~~~~~~

اگه کسی بهت روزی 1 آف زد، یعنی به یادته. اگه 2تا زد دوستت داره. اگه 3تا زد، عاشقته. اگه 4 تا زد می خوادت، اگه 5 تا زد، مطمئن باش کرم داره....!!!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد