a rainy night and a suny day

سلام   یه بار دیگه اومدم و نتاسفانه نمیدونم دفعه بعدی که میام کی خواهد بود

 

راستشو بخاین از این سرویس جدید بلاگ اسکای خوشم اومده -- کم کم داشتم این وبلاگمو بخاطر سرعت پایینش فراموش میکردم اما حالا میبینم خیلی بلاگ اسکای نسبت به قبل بهتر شده  ( تغریبا شبیه بلاگر--- که به نظر من بهترین سایت وبلاگ نویسی هستش---- شده)]

اولش فکر کردم وبلاگم رو حذف کرده اما خوشبختانه مطالب وبلاگ قدیمی قابل بازگشته ...    راستش تو یه روز خوب شروع کردم و اگه قرار باشه این وبلاگ بسته بشه باید تو یه روز بهتر باشه

 

خب بگذریم خیلی دلم واسه حرفای خودمونیمون تنگ شده ....... خیلی دلم واسه یه درد دل کردن (ـــــ یا حتی درد دل شنیدن ــــ)تنگ شده !!!

دلم واسه خیلی چیزا تنگ شده

دلم واسه خیلی ها تنگ شده .  رفقا هم که اصلا محل نمیگزارند  منم مجبورم تنها برم بیرون و قدم بزنم .

 

 

 

 احتمالا الان فیروزکوه برف اومده  ( خدا رحم کنه با این جاده)

 

 

راستی یه سوال به نظر شما اهنگ وبلاگم خسته کننده نشده؟؟؟؟

  

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه******** شمیم عشق چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام متن پست قبلی خیلی خوشم اومد. موفق باشی
من هم آپ هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد