به جان خودم این دیگه اخریشه

کفش شماره 43

ابراهیم نبوی
e.nabavi@roozonline.com

۱۱ آبان ۱۳۸۴

کفش شماره43
یک روز احمدی نژاد با لباس مبدل رفته بود برای دیدار از مناطق محروم. یک پسر بچه کوچولو رو دید که با پای برهنه داره راه می ره، بهش گفت پسرم! به امید خدا کلاس چندمی؟ پسر پابرهنه گفت: به امید خدا مدرسه نمی رم. احمدی نژاد پرسید: پس چی کار می کنی؟ گفت: کارگر هستم. احمدی نژاد بهش گفت: چرا کفش نپوشیدی؟ پسر پابرهنه گفت: چون کفش ندارم. احمدی نژاد ناراحت شد و گفت: من بهت قول می دم وقتی رفتم تهران برات یک کفش بفرستم. پسر گفت: تو چی کاره هستی که می خوای برای من کفش بفرستی؟ احمدی نژاد گفت: من احمدی نژاد هستم و رئیس جمهورایران هستم. حالا بگو شماره پات چنده که برات کفش بفرستم. پسر گفت: شماره پای من 43 است. احمدی نژاد گفت: ولی کفش شماره 43 که برات خیلی بزرگه؟ پسر گفت: تا موقعی که تو به قولی که دادی عمل کنی و برام کفش بفرستی شماره پای من 43 می شه.

 

بر گرفته از روزنامه ww.roozonline.com

من هیچ مسولیتی قبول نمیکنم  خودم هم راجع به این مطلب هیییییییییییییچ نظری ندارم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد