۲ تا مساله هست  اولیش اینکه امار سایت داره به ۴ اهزار نفر نزدیک میشه.. لطفا اگه بیننده ۴۰۰۰ بودید واسم نظر بدین و ایمیل خودتون رو هم بگین...

مساله بعد .. ممکنه یکی به من توضیح بده این یونانیها چی از وبلاگ من میفهمن که هی سر میزنن به وبلاگ؟؟؟؟؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشید جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ب.ظ http://station1.blogfa.com

سلام... خوبی ؟؟ من وبلاگتو روز اولی که این خراب شده قبول شدم پیدا کردم. الان که دوباره اومدم ببینم هنوز هستی یا نه دیدم تو هم مثل من یکی از آرزوهات انتقالیه... آخ که گفتی... با طرف نون و نمک خوردیم .. دبیرستان با هم بودیم یدفه دیدیم نیست !!! گفتیم فولانی چی شد؟!!! گفتن انتقالی گرفت رفت... همون که نا سلامتی رفیق صمیمی بودیم؟!!! ای بابا... بی خیال .. بالاخره یه عده رفتن حتی خداحافظی هم نکردن ... می دونی از چی اعصابم به هم می ریزه؟ از این که یه عده حتی راشون دورتر شد اما برای من که قزوین نزدیک تره باید همین خراب شده برم بیام..
خلاصه همدردیم. دعا کن واسه منم جورشه. بابا اینام که آدما نصفه جون می کنن اول می گفتن جوابش آخر آذر میاد حالا هم میگن قراره بخش نامه بیاد... ای خدا یعنی میشه ما ترم بعد به مقصودمون رسیده باشیم.. وای امتحانا رو بگو که دیگه چیزی نمونده... نوچ نوچ... اوکی بسه دیگه زیادی حرف زدم.. البته بازم دارما ولی مزاحم نمیشم. بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد