خب سلام به همگی  ..  ومدم یه چیزایی رو بگم و برم...

 

اول از همه اینکه امروز تولدمه) منظورم تولد وبلاگمه... (البته قبلا گفته بودم روز تولد وبلاگ من  به طور اتفاقی یه روز خاص از اب در اومده بوده

بگذریم فردا قراره یکی یاز دختر عموهام عقد کنه ---خیلی سخته که بدونی یه شام درست و حسابی از دستت در دفته---

یه مطلب دیگه  منتها این دفعه خبر بدیه... کار انتقالیم به بن بست خورده  اخه زنگ زدم دانشگاه نجف اباد بهم گفتن فقط شرایط خاص رو قبول میکنیم و یا نامه از خود سازمان مرکزی...

 خواهش میکنم اگه کسی تو سازمان مرکزی اشنا داره به من خبر بده   .. ایدی من : a_havaei2000

خواهش میکنم اگه میتونین کمک کنین  ممنونم

نظرات 2 + ارسال نظر
ما(!) سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

امروز تولد منه و تو تنها کسی بودی که به یادش بودی.حتی .... هیچی.ممنون.واقعا ممنونم.... امیدوارم لیاقت این احترامو داشته باشم

tina_kisskiss جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ

jalebeeeeeeee!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد