سلام بازم اومدم  اخه یه سوال داشتم مسنجر شما هم باز نمیشه؟؟!!!

 

درخفایای درون

نجوای فرانسیس قدیس:

پروردگارا مرا ابزار آرامش خویش قرار بده.

بگذار در هر جا که نفرت است، عشق دِرو کنم

و هر جا آسیب است عفو،

هر جا شک است ایمان،

هر جا نومیدی است امید،

هر جا تاریکی است نور و

هرجا غم است سرور.

ای پروردگار عالم به من لطف کن تا بیشتر در پی تسکین باشم تا آرام شدن.

همانطور که میفهمم ، فهمیده شوم

همانطور که دوست دارم، دوست داشته شوم

زیرا در اثر دادن است که دریافت می کنم.

در اثر بخشیدن است که بخشیده می شوم.

در مرگ خود است که در زندگی جاودان متولد می شوم

 

راستی والنتاین مبارک .. بازم خوشحالم که هنوا درگیر(الوده به مزخرفات کاذب) نشدم..

-سال پسش یه همچین چیزی نوشته بودم نه؟!!-

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام
از امروز ورود تورا به جمع دوستان خودم تبریک میگم
خوشحال میشم برام ایمیل بفرستی همشهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد