خب الان تو سایت دانشگاهم و اعصابم شدیدا خورده!!!

از یه طرف ۱۸۰هزار تومن بابت خونه فیروز کوه ضرر دادم

از طرف دیگه این تحقیق های دکتر جمالی اعصابم رو خورد کرده .. --- بهمون هفته اول ۴ تا تحقیق بهمون داده و واسه پس فردا هم تحقیق ها رو باید تحویل بدیم --- .. اگه کسی در مورد یکی از مطالب زیر تحقیقی چیزی داره لطفا به من هم بگه:

۱ - business plan

۲-فرایند تصمیم گیری  : فرایپند تصمیم گیری چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

۳-انواع تصمیم گیری و کاربرد هر یک.

و اخریش  روش ahp در تصمیم گیری  به زبان ساده ((فرایند سلسله مراتبی تصمیم گیری ))

البته من واسه شماره ۱ و ۲و ۴ یه چیزایی بدست اوردم اما نمیدونم خوب هستن یا نه؟!! خلاصه بگم از دست این دانشگاه یه جورایی خسته شدم

و راستی مطلب امروز

بی رحم تر از "سقوط"

آلودگی هوا، قاتلی است که با پنبه سر می برد و به همین دلیل است که‌ آنطور که باید و شاید، جدی گرفته نمی شود.
مطابق آمار اعلام شده از سوی سازمان بهشت زهرا، در یک ماه گذشته، 107 نفر بر اثر بیماری تنفسی ناشی از آلودگی هوا، در تهران، فوت کرده اند.
این تعداد قربانی، برابر است با تعداد کشته شدگان سانحه هواپیمای سی 130 در جنوب غربی تهران.
با این حال، تفاوت قاتلی به نام "سقوط" با قاتل دیگری به نام "آلودگی هوا" این است که اولی، "ناگهان، آشکار و با هیاهو" به قتل می رساند ولی دومی، "آرام، پنهان و بی سر و صدا" می کشد.


همین تفاوت، باعث شده است که مرگ 107 نفر در سقوط هواپیما به طور جدی، جامعه را متاثر کند، عزایی بزرگ در کشور برقرار کند، ده ها و صدها پیام تسلیت و همدردی صادر شود، کمیته حقیقت یاب تشکیل شود، مجلس، دولت و قوه قضاییه، به تکاپو بیفتند و موضوع، تا مدت ها در صدر اخبار رسانه ها و در کانون توجه افکار عمومی قرار گیرد.
اما مرگ 107 نفر دیگر در همان شهر، اما بر اثر عارضه ای دیگر، هیچ تالمی را بر نمی انگیزد، کمیته حقیقت یابی را شکل نمی دهد و مسوولان و مردم را به تکاپویی در خور وادار نمی کند.
"سقوط"، فقط راکبان هواپیما و گاه ساکنان محل سقوط را می کشد ولی "آلودگی هوا"، قاتلی است که در همه جای شهر حضور دارد و کمر به قتل همه بسته است.
"سقوط"، می کشد و تمام می شود ولی "آلودگی هوا" کسانی را که بتواند، قربانی می کند و دیگران را تا سر حد توان، آشکار و نهان، مسموم می کند.
راستی، آیا، فکرش را کرده اند که تاکنون چه حجم بزرگی از گازهای سمی و ذرات معلق مرگبار، جذب ریه ها، خون و بافت های بدن مان شده و چقدر از طول عمرمان کاسته است؟!


نظرات 1 + ارسال نظر
زهره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:30 ق.ظ

خوشحال میشم اگر در این دو مورد اطلاعاتی بدست آوردی به من هم بدی -انواع تصمیم گیری و کاربرد هر یک.

و اخریش روش ahp در تصمیم گیری به زبان ساده ((فرایند سلسله مراتبی تصمیم گیری ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد