نظر بدین plz

ای کسانی که مامور دفن من هستید مرا در تابوت سیاه بگذارید تا مردم بفهمند همه سیاهی
دنیا را کشیده ام دستهایم را از تابوت بیرون بگذاریدتا همه ببینند هیچ چیز با خودنبرده ام
چشمهایم را باز بگذاریدتا همه بفهمند تا آخرین لحظه عمرم منتظر بوده ام ودرپایان تکه
یخی برسر مزارم بگذاریدتا دراولین طلوع خورشیدآب شودومن فکر کنم کسی برایم گریه
می کند آخه من کسی راندارم تابرام گریه کند تنها یار می خواستم باشه که اونم بی وفایی
.کرد
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:43 ب.ظ

چرا پس دوباره گوز شدی ؟

marty_zl یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:20 ب.ظ

salam alireza chetory
webloge bahalie , be khosoos poste jadidet , omidvaram shad o movafagh bashi
MaRtY

زهره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:01 ق.ظ

دوست گرامی من همانم که هفته پیش نظری تحت این عنوان برای تو فرستادم شما از امروز به جمع دوستان من اضافه شدید خوشحال میشم اگر برایم ایمیل بفرستی . اما نمیدانم چگونه اینجوری به دست تو رسیده(ҥѥ

ӡǣ
ǒ ǣѦҠ摦Ϡʦч ȥ ̣ڠϦӊǤ Φϣ ʈѦ#1740;? 㦣1740;?㠼BR>Φԍǡ 㦣1740;ԣ ȑǣ Ǧ#1740;㦣1740;᠈ݑӊی 壔呦#1740;


?䌔䈥 4 ǓݤϠ㇥ Ӈᠱ384 Ӈڊ 07:04 A)
واما نظرم:
من اگر جای تو بودم اینگونه مینوشتم:
ای کسانی که مرا از این دنیای فانی به دنیای باقی میبرید. جسم خاکی مرا درون تابوتی سفید بگذارید تا همه بدانند که پس از هر سیاهی صبح سپیدی آغاز میشود.به همه بگویید که گرچه دستانم خالیست ولیکن کوله باری از عشق و نیکی به همراه میبرم . چشمهایم راببندید تا همه بدانند که انتظارم به پایان آمد. ودر پایان برای من نگریید چراکه با مسرت به استقبال مرگ میروم ومیدانم که تنها یار حقیقیمن خداست که باآزادی روحم به او نزدیکتر میشوم....
از طرف خواهر ت زهره

ساسان جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام به نظر من بهتره که واسه وبلاگت یه موضوع پیدا کنی
چون در حال حاضر مشکل میشه تشخیص داد که وبلاگ تو به درد چه کسانی میخوره
امیدوارم که از نظر بازدید کنندگان برای بهبود وبتاگ استفاده کنی. اگه مایل بودی میتونی ایمیل بفرستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد