چند وقت قبل به کتابچه مهارت های زندگی یکی از دوستان نگاه می کردم به مطلب جالبی برخوردم که در زیر به آن اشاره می کنم:

وقتی بجه بودم دلم می خواست دنیا را عوض کنم.


بزرگتر که شدم گفتم : دنیا بزرگ است کشورم را تغییر می دهم .


در نوجوانی گفتم : کشور خیلی بزرگ است بهتر است شهرم را دگرگون سازم .


جوان که شدم گفتم : شهر خیلی بزرگ است محله ی خود را تغییر می دهم .


به میانسالی که رسیدم گفتم : از خانواده ام شروع کنم .


در این لحظه آخر عمر می بینم که باید از خودم شروع می کردم. اگر تغییر را از خودم آغاز کرده بودم، خانواده ام، محله ام، شهرم، کشورم و جهان را به قدر توانم تغییر می دادم .  


پس، بیائید جهانی فکر کنیم و منطقه ای عمل کنیم.

 

 

چرا هیچکس نظر نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد