خی یه مطلب دیگه.. الان وقتی دیدم علی عزیزم (www.2wnload.tk) توی وبلاگ خودش اهنگ ساخته شد واسه جام جهانی )همونی که ارش خونده رو    دیدم سریع دانلودش کردم ....  اما بعد از چند بار گوش دادن به این نتیجه رسیدم که بهتر بود یه اهنگ دیگه برای سیدی جام جهانی انتخاب میشد ... البته باید بگم خود اهنگ برای ما جوونا مطلوبه اما به نظرم این اهنگ به درد جام جهانی نمیخوره چون اهنگی که بوسیله فیفا منتشر خواهد شد باید معرف فرهنگ ملت ما باشه .. ما خودمون در داخل خواننده های خوبی داریم --- که با شعرشون و صداشون فرهنگ یرانی رو به تمام جهان معرفی میکنن-- ۰۰ عصار شجریان .ناظری  و... که هرکدومشون یه سبک خاص دارن.. البته بجز محمد اصفهانی  که من زیاد قبولش ندارم ...

به هر حال من عقیده دارم باید یه اهنگ دیگه ای برتی سیدی فیفا از طرف ایران معرفی بشه .. از شما هم خواهشمندم بعد از شنیدن این اهنگ نظر خودتونو به من بگین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد