دیگه هر چیزی یه حدی داره اخه چرا؟؟؟

دیگه از حد گذشته 

من دیگه نمیتونم الکی منتظر بمونم...  من عصبانیم خیلی عصبانی .. بیشتر از اونی که فکرشو بکنی

وقتی گیر ادم غیر معقولی بیفتی تو هم همینجور میشی(( گر چه مطمعنم همینطوره..افتادی اما خودت خبر نداری))

من از دست اون عصبانیم ــ فرقی نمیکنه اسمش چی باشه .. بعضی ها بهش میگن محمود 666 بعضی ها میگن حاج محمود  و من هم بهش میگم .......  

من از سیاست و این جور حرفا سر در نمیارم ولی حاضر هم نیستم همینجوریوایسم و تماشا کنم   .. واقعا برای کسانی که به اون رای دادن متاسفم .. من واقعا حالا میفهمم که کجا گیر کردم((کردیم))..  و اونهایی هم که گول حرف مزخرف اونو خوردن (( در مورد اوردن پول  نفت سر سفره و مبارزه با مافیای نفتی )) بدونن که ممکنه یه پولی سر سفره بعضیا بیاد اما بدونن این حرفا چرته   این پول خون   تو شیشه کرده توسط  حاجی هستش که اگه یه کم شعور داشت  میفهمید داره چه بلایی به سر ملت میاره  و من حاظرم به شما ضمانت بدم که چندین سال دیگه نتیجه های کارای اونو خواهید دید     اشتباه نکنید من خودم زیاد حالیم نیست اما  اون چیزی رو که میبینم میفهمم  میدونید چی شده که من اتیش گرفتم؟!!!:

امشب داشتم ۲۰.۳۰ رو میدیدم که یه ننه مردهای اومد و گفت کارگران باز هم امیدوار باشن  .. کسی نیست به این اقای وزیر بگه اخه عوضی کم روش کشیدید حقوق ایه کارگرا از ۱۳۰ هزار تومن کشید به ۱۸۰ هزار تونم و توقع دارید باز هم تولیدات ادامه یدا کنه؟؟  لازمه به شما بکم چنین افزایشی حد اقل واسه کارخونه های ما ماهی ۱۰ -۱۲ میلیون ضرر به همراه داره.. توجه کنید ماهی ۱۰ -۱۲ میلیون و این در حالیه که اقای احمدی... گفتن پ ول نفت میاد سر سفرتون.. اخه این جوری؟؟؟ ۴ تاکارخونه رو تعطیل میکنید بعدش هم پولش رو میریزید تو سفره مردم؟؟ میگن پولش مال  شما قشر کم درامد... اخه مرد حسابی تو فکر نمیکنی چه ضربهای به صنعت کشور داری میزنی ؟؟؟؟؟ ین جوری پول نفتو میاری سر سفره مردم؟؟؟    حالا میفهمم چرا بابام حاضر نشد یه واحد دیگه راه بندازه در عوض همه /ولشو برد توی زمین (( البته زمین توی شهرک صنعتی ))  چون یه جورایی حساب کارای اینو کرده بود و عقیده داشت بعد از ارایه سهام عدالت اولین چیزی که تورم روش اپ

.. حالا فکر میکنم یه کم اروم شدم...  البته یه کم  راستی یه عکس و یه مطلب دیگه: البته از روز انلاین:

 

کیک زرد به جای نفت سرسفره مردم
محمود قدم خیر، در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و ضمن تکذیب این نکته که وی هرگز نگفته است که می خواهد درآمد نفت را سر سفره مردم بکشاند، اعلام کرد که منظورش از «درآمد» همان «هزینه» بوده و منظورش از «نفت» همان «اورانیوم» بوده و منظورش از کشاندن سرسفره مردم، همان کشاندن پای ارتش آمریکا به ایران بوده است. وی که در این مصاحبه از خودش به صورت سوم شخص نام می برد، گفت:« احمدی نژاد یک معلم مدرسه است و بسیار صلح دوست است و تا امروز آزارم به هیچ فردی نرسیده است.» آگاهان پس از شنیدن این جمله گفتند: پس این یکی احمدی نژاد که ما می شناسیم چه کسی است؟ کارشناسان احتمال می دهند که احمدی نژاد در روزهای آینده جمله زیر را درباره خودش بگوید:
- احمدی نژاد یک دانشمند است که سرش را پائین انداخته و به تحقیقات علمی ادامه می دهد و اصلا از اینکه جلوی دوربین ژست بگیرد بدش می آید. واقعا این احمدی نژاد خیلی مامان است و در این مدتی که من می شناسم، با ایثار و فداکاری زحمت کشیده و من واقعا از خودم تشکر می کنم که وجود دارم.

 

کارهایی که احمدی نژاد نباید انجام بدهد
1) نباید جلوی ده هزار نفر آدم با کفش پاشنه خوابیده راه برود و جلوی مردم پایش را از توی کفش دربیاورد و پشت پایش را جلوی مردم خرت و خرت بخاراند.
2) وقتی از خواب بیدار می شود باید موهایش را شانه کند و سعی کند با لباس تمیز جلوی مردم برود.
3) نباید وسط اجرای مراسم بندکفشش را ببندد، این کار را باید توی خانه بکند.
4) جلوی مردم نباید دستش را توی دهانش بکند یا با آستینش دماغ پاک کند، چون ممکن است فیلمبرداری کنند.
5) نباید وقتی رئیس جمهور یا پادشاه یک کشور دارد با او حرف می زند، سرش را بیندازد پائین و برود جلوی دوربین بایستد تا تصویرش را بگیرند.
توضیح ضروری: اصولا دارد به تدریج میزان انتظارات ما از ریاست جمهوری از حد اقتصاد و سیاستگذاری و جامعه مدنی به حد کفش و جوراب و شانه و بوگیر و این جور چیزها می رسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد