ابراهیم عزیز هم در امان نماند: متن ابرههیم نبوی در روزانلاین

من ابراهیم نبوی هستم ات یاهو دات کام
آقا! بیچاره شدیم. این میل باکس یاهو من با آی دی مولاناحافظ ات یاهو دات کام که مهم ترین راه ارتباطی اینترنتی من بود در جریان تغییر پس ورد نابود شد و من دیگر دسترسی به آن ندارم. لذا موارد زیر را اعلام می کنم:
اول: کلیه دوستان و دشمنان و کسانی که در ماه گذشته به من ای میل زده اند و برایم عکسهای سفر آمریکا را فرستادند، لطفا اگر می توانند برای میل باکس جدید من عکس ها را مجددا بفرستند. ضمنا کلیه دوستان یک ای میل خالی برایم بفرستند تا آدرس شان را داشته باشم. ولذا شرمنده هستم.
دوم: در دانشگاه استنفورد یک آقای جوانی را ملاقات کردم که نامش را فراموش کرده ام. این جوان از کارگزاران(ربطی به هاشمی رفسنجانی ندارد.) فعال یاهو است. ای دوستی که نامت را فراموش کرده ام! ای دوستان استنفوردی! ای خانم خوش لهجه عزیز! که برنامه استفورد را برگزار فرمودید و بچه های آنجا را می شناسید، به ایشان (دوست کارگزار یاهویی) بگوئید لطفا به یک نویسنده فقیر میل باکس از دست داده بی پس ورد کمک کند، خدا صد ای میل در دنیا، شصت وب سایت در آخرت به او عوض بدهد. با میل باکس جدید من تماس بگیرید تا من همه چیز را برای پس گرفتن میل باکس خودم بگویم.
سوم: آدرس جدید اینترنتی من چنین است «من ابراهیم نبوی هستم» manebrahimnabavihastam@yahoo.com دست شما درد نکند. لطفا از این پس کلیه نامه ها، خرده فرمایشات، مقالات، تهدیدات، شکایات، اهانت به مسوولان، توهین به نظام، عکس های احمدی نژاد و عکس های خودم را به آدرس جدید بفرستید. خدا پدر هرچی هکر بی پدرومادر را لعنت کند. و انشاء الله در جهنم گیر وبلاگ نویس ها بیفتد تا جد و آبادش را بیاورند جلوی چشمش.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد