خب باید بگم نهایی لذت خاص خودش رو داره و در ضمن زیاد هم جالب نیست ......  پیشنهاد میکنم کسانی که میخوان تو فیروز کوه واسه یه مدت کوتاه بموننحتما ۷-۸- تا فیلم همرته خودشون بیارن تا مجبور نباشن تمام وقت خودشونو به دیوار زل بزنن
نظرات 1 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام خوبی؟
مخوام در مورد مطلب ( باور نکردنی) صحبت کنم . اول که خوندم واقعا حالم گرفته شد . فکر کردم اگه این اتفاق برای خودم می افتاد چی ؟ من چی کار می کردم ؟ تو باز نمازاتو نخوندی ولی من از آدم بودنم خجالت میکشم . اما بعد . . . می دونی اصلا مشخص نیست ما تا کی زنده ایم . چیز مهمتری وجود داره اونم اینه که چطوری زندگی کنیم یعنی درست زندگی کنیم . نمی خوام نصیحت کنم ولی از ظهر تو فکر مردن خودمم تا به اینجا رسیدم برای همین حرفامو برات نوشتم .
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد